Wednesday, August 31, 2011

Avondje vrij

Deze avond heb ik bar weinig gedaan. Even opladen voor het komende weekeinde. Gisteren wel begonnen met de vloer te leggen. Het laminaat wat ik had van de Hornbach was waardeloos: de messen braken af in de groef als je het probeerde te koppelen. Toen ik met superlijm bezig was de planken te verbinden dacht ik bij mezelf: dit is gekkenwerk, ik heb al heel wat keren laminaat gelegd en zo slecht had ik het nog niet gehad. Terug ermee en ander laminaat gehaald. Dit werkte beter:


Vanavond alleen de afzuigkap opgehangen: is dat ding ook eens uit de huiskamer weg..


Op stand 3 stijgt de keuken op, dus dat zit wel snor. Ik zal nog wat geluidsisolatie rond de buis doen voordat ik de kap monteer in de hoop wat rust te creeeren in de keuken.

No comments:

Post a Comment